Selecteer provincie

Merxe 033-4634358: Kosten & Prijzen, welke vergoeding bij oogkliniek Nederland of turkije. Wat is the beste leeftijd voor operatie & herstel ervaringen van klinieken.

Details

Adres
Stoutenburgerlaan 2
3835PB Stoutenburg
Utrecht
Telefoonnummer
Website
-
e-mail
-
Beoordeling
Gemiddeld: 0
Aantal beoordelingen: 0
Jij beoordeelde Nog niet beoordeeld

Gegevens onjuist of niet volledig? Wijzig gegevens Bedrijfsgegevens verwijderen

Omschrijving

Wat wij doen:
Reclame werkt niet meer. De consument bepaalt zelf wel wat hij interessant vindt. Jarenlang is ie overstelpt met boodschappen. En erger nog: iedereen schreeuwde om het hardst de beste te zijn. Hoe geloofwaardig is dat? Bovendien lijken al die diensten op elkaar. Niet gek dus dat de klant voor een dubbeltje goedkoper naar de concurrent gaat. Maar hoe bereik je je klanten dan? Ga er maar aan staan!

Het antwoord lijkt dodelijk eenvoudig: onderscheid! Het onderscheidend vermogen wordt steeds belangrijker naarmate het aantal op elkaar lijkende diensten toeneemt, de concurrentie moordend is en de loyaliteit van de klant afneemt. Om succesvol te worden en blijven, moet je er écht toe doen. En dan bedoelen we niet dat je je anders moet gaan voordoen of moet prijsstunten... Merxe daagt je uit om samen op zoek te gaan naar jouw toegevoegde waarde.

De consument is zo getraind dat hij onmiddellijk doorziet of het geloofwaardig, authentiek en consistent is wat een bedrijf roept. Soms werkt het daarom verhelderend om je organisatie goed onder de loep te nemen. Of je organisatie nu al lang bestaat of je je merk nog in de markt moet zetten, het is moeilijk om de klant voor ogen te houden. Vaak is de betrokkenheid of routine zo groot dat het moeite kost om ontstane ideeën los te laten en echt klantgericht te denken. Ook kunnen de personele groei en interne communicatie een valkuil vormen. Mogelijk wijzen niet alle neuzen dezelfde kant. En dat wordt snel genoeg opgemerkt!

Samen met jou, en eventuele andere beslissers, gaat Merxe terug naar de basis. Allereerst door antwoord te vinden op vragen als: waarom bestaan we, wat willen we bereiken en wat hebben we daarvoor nodig? Vaak blijkt dan ook wat je echt onderscheidend maakt, terwijl je heel dichtbij jezelf blijft.

En dan? Deze vragen vormen het uitgangspunt voor verandering in je organisatie: verandering van de processen, de inrichting van de organisatie, maar ook de communicatie met je klanten. Het is daarom van essentieel belang dat de hele organisatie doordrongen is van de bedrijfsfilosofie, waar je als organisatie voor staat. Maar ook van het nut en de te volgen strategie. Pas als het in de poriën zit, zullen klanten de relevantie van je bedrijf ervaren.
Specialisme:
Advies, Communicatieoplossingen, Creatie, Creatief proces, Imagocampagnes, Inspiratie