Voorpagina
Ooglaser kliniek aanmelden
Contact opnemen
Zoeken
Zoeken
Zoeken
Selecteer provincie
In provincie
Drenthe
Flevoland
Friesland
Gelderland
Groningen
Limburg
Noord-Brabant
Noord-Holland
Overijssel
Utrecht
Zeeland
Zuid-Holland
Voorpagina
>
Noord-Brabant
>
Oisterwijk
>
Rosep Hotel Restaurant Landgoed De
> Wijzig gegevens
Naam
Adres
Plaats
Postcode
Telefoonnummer
Website
E-mail
Omschrijving
<br/>013-5232100<br/><br/><b>fax</b> : 013-5232199<br/><br/><b>Wat wij doen:</b><br/>Rosep Totaalconcept <br/>Een werkelijk unieke locatie met zalen tot zo'n 200 personen. Voor een intieme party of fantastische bruiloft. Landgoed De Rosep verzorgt uw feest of event compleet van A tot Z. Niet alleen op de dag zelf trouwens, ook tijdens de voorbereidingen kunnen we u veel werk uit handen nemen. Van het regelen van uw muziek en entertainment tot het samenstellen van partnerprogrammas of van een actieve outdoor activiteit. Omdat De Rosep officiƫle trouwlocatie is binnen de gemeente Oisterwijk, kan uw huwelijk hier wettelijk worden voltrokken. Wij helpen u graag met het samenstellen van een totaalprogramma. Met oog voor de kleinste details, maken we er een groots feest van! <br/> <br/>Pure Luxe <br/>Landgoed De Rosep telt 70 luxueuze kamers, waaronder diverse suites en junior suites. De kamers bieden uitzicht op de natuurrijke omgeving en zijn voorzien van alle denkbare faciliteiten. U overnacht dus feitelijk in een 5-sterren kamer voor een 4-sterren prijs. <br/> <br/>Vergaderen & Evenementen <br/>First class vergaderaccommodatie met ruim 20 unieke zalen die van alle gemakken zijn voorzien. Alle plenaire zalen hebben eigen voorzieningen zodat u ongestoord kunt vergaderen. Landgoed De Rosep is specialist in het begeleiden van uw cursus, seminar of vergadering. <br/>Landgoed De Rosep is gekwalificeerd met 4 vergaderhamers. Deze classificatie wordt toegekend aan accomodaties met een zakelijke luxueuze uitstraling die voldoet aan de strengste technische vereisten voor vergaderen.<b>Openingstijden:</b><br/><b>Maandag</b> : 12:00 - 21:30 24 uur per dag tel. bereikbaar<br/><b>Dinsdag</b> : 12:00 - 21:30 24 uur per dag tel. bereikbaar<br/><b>Woensdag</b> : 12:00 - 21:30 24 uur per dag tel. bereikbaar<br/><b>Donderdag</b> : 12:00 - 21:30 24 uur per dag tel. bereikbaar<br/><b>Vrijdag</b> : 12:00 - 21:30 24 uur per dag tel. bereikbaar<br/><b>Zaterdag</b> : 12:00 - 21:30 24 uur per dag tel. bereikbaar<br/><b>Zondag</b> : 12:00 - 21:30 24 uur per dag tel. bereikbaar<br/><b>Carnaval</b> : 09:00 - 18:00 <br/><b>1e Paasdag</b> : 09:00 - 18:00 <br/><b>2e Paasdag</b> : 09:00 - 18:00 <br/><b>Koningsdag</b> : 09:00 - 18:00 <br/><b>Bevrijdingsdag</b> : 09:00 - 18:00 <br/><b>Hemelvaartsdag</b> : 09:00 - 18:00 <br/><b>1e Pinksterdag</b> : 09:00 - 18:00 <br/><b>2e Pinksterdag</b> : 09:00 - 18:00 <br/><b>Suikerfeest</b> : 09:00 - 18:00 <br/><b>Sinterklaas</b> : 09:00 - 18:00 <br/><b>1e Kerstdag</b> : 09:00 - 18:00 <br/><b>2e Kerstdag</b> : 09:00 - 18:00 <br/><b>Oudjaarsdag</b> : 09:00 - 18:00 <br/><b>Kijk Voor Onze Speciale Arrangementen Tijdens De Feestdagen Op Www.Rosep.Com</b> : 09:00 - 18:00 <b>Service</b>: <br/>24-uurs service, Babyruimte / verschoontafel, Gratis offerte<br/><br/><b>Toegankelijkheid</b>: <br/>Begane grond, Gehandicaptenparkeerplaats, Rolstoeltoilet, Toegankelijk voor rolstoelen<br/><br/><b>Diensten</b>: <br/>Advies, Arrangementen, Bediening, Catering, Gastheer / gastvrouw, Organisatie, Planning, Vergaderarrangementen, Zaalgrootte aanpasbaar, Zalenverhuur<br/><br/><b>Faciliteiten</b>: <br/>Bar, Brasserie, Buitenruimte, Computer, Conferentiezaal, Congreszaal, Draadloos internet / Wi-Fi, DVD-speler, Flipover, Garderobe, Geluidsapparatuur / geluidsinstallatie, Meerdere zalen, Meubilair, Podium, Projectieapparatuur / beamer, Restaurant, Tennisbaan, Terras, Vergaderzalen, Zaal<br/><br/><b>Gelegenheid</b>: <br/>Beurs, Bijeenkomst, Conferentie, Congres, Cursus, Debat, Evenement, Feest, Huwelijk / bruiloft / trouwerij, Lezing, Meeting, Personeelsfeest, Presentatie, Receptie, Seminar, Symposium, Teambuilding, Training, Vergadering, Workshop, Zakelijk evenement<br/><br/><b>Arrangementen</b>: <br/>Buffet, Diner, Dranken, Eten en drinken, Lunch, Ontbijt, Overnachten<br/><br/><b>Soort locatie</b>: <br/>Conferentiecentrum / conferentieoord, Conferentiehotel, Congrescentrum, Groepsaccomodatie, Hotel, Trainingslocatie, Trouwlocatie, Vergaderlocatie, Zalencentrum<br/><br/><b>Zaalgrootte</b>: <br/>Tot 200 personen<br/><br/><b>Betalingsmogelijkheden</b>: <br/>Contant, Pin, American Express, Diners club, MasterCard, Visa<br/><br/><b>Aangesloten bij / Certificering</b>: <br/>Congres- en Vergaderclassificatie (4 hamers)
Wijzig gegevens